
Сонцезахисні окуляри Morel Oga
Представляємо лідируючу французьку марку відому у всьому світі.
Протягом 137 років чотири покоління династії Morel передають свій французький стиль в вишуканих моделях окулярів. Досить рідкісний випадок, коли бездоганний характер сім'ї не змінюється протягом стількох десятиліть.
Історію компанії починає фермер з глибинки Франції. Жюль Морель настільки надихнувся роботою родича над виготовленням комплектуючих для пенсне, що вирішив сам зайнятися виготовленням окулярів.
Фінансова незалежність дозволила сільському жителю відразу ж стати на ноги і налагодити експортну торгівлю з клієнтами з Швейцарії і Бельгії. Він навіть особисто доставляв їм замовлення. Далі приєднується до батька син Маріус, який поглиблено зайнявся вивченням оптики, вибравши відповідну освіту. Спеціаліст переїхав в місто Море і придбав робочу лабораторію. Тут почалося виробництво окулярів з металу, а згодом (1934 р.) з матеріалу целулоїд. З'являється постійна співпраця з клієнтами з різних країн.
У 50-десятих роках сімейство починає виробляти окуляри з покриттям із золота за старовинною технологією. Так компанія увійшла у світову еліту оптиків-ювелірів. Золоті оправи з перших днів і донині залишаються візитною карткою бренду. Попит продукції вимагав зростання підприємств. З'являлися нові приміщення, на яких на початку 60-их налічувалося понад 100 осіб працівників.
На початку 21 століття корпорація створює портфель марок, призначених для різної цільової аудиторії. Так з'являються не менш авторитетні бренди: Оgа, Lightec, Nomad, Koali, Cottet, Rebel, Tatoo.
- Morel Oga є креативною маркою чоловічих оправ. Це суворий скандинавський стиль (створений шведським дизайнером Йонасом Бланкингом) для цінителів елегантності, зручності і надійності. Моделі цієї серії відрізняються комфортною посадкою та продуманістю найдрібніших деталей; підходять на широкі слов'янські обличчя.
- Koali - це багатство кольорів з різноманітності мотивів живої природи, втілені в жіночі моделі окулярів. Марка відразу ж стала впізнаваною.
- Колекція Lightec розроблена для людей, що віддають перевагу мінімалізму.
- При створенні колекції Nomad ідея була така: забезпечити молодих пресбіопів модного оправою, в яку можна встановити прогресивні лінзи. Успіх був настільки великий, що цільова група значно розширилася.
Представництва Morel поширилися по 80 країнах і забезпечили проведення гнучкої економічної політики. До 130-річного ювілею компанії була випущена книга «Морель день за днем». Сьогоднішні нащадки не поступаються високою компетентністю своїм предкам. А новітнє обладнання та необхідні комп'ютерні програми з'єднуються з глибокою повагою до традицій.